کی گفته بچه منم تو اون سن ۲ ساعت یبار بیدار میشد تازه رفلاکسی تا شیر درست کنم بخوره یه ربع تلاش کنم اروغ بگیرم نیم ساعت عمودی نگه دارم ۱ ساعتش میرفت تا بیام بخوابم باز همون مراحل طی میشد ... الان شده ۳ساعت یبار نوبتی با همسرم پامیشیم ...بازم خداروشکر میخوابه اینجا کلی ادم هست بچشون تا صبح بیدارن ...یکی نوشته بود تازه ۴صلح میخوابه بچم
عزیزم بچه با بچه فرق داره من سر جفت بچه هاپ شب بیداری داشتم و دارم یا نینی من کم میخابه ولی بعدا درست میشه قرار نیس واس هر عادت کوچیک بچه منفی فک کنی یا بگی بدبختم
ناشکری نکن عزیزم خداروشکربیدارمیشه گشنش میشه بچه سالمیه خداروهزاربارشکرکن بزاربخورع هرچقدبیدارمیشه
کلا بچه داری سخته هر بچه به داستان داره تنها نیستی مامان علی همه ما اینچالش هارو داریممیدونم سختهوکممیاریمگاهیولی چاره ایی نیست ایشاللله این روزاروسلامتبگذرونن بچه هامون حداقل نتیجه زحمت هامونودر اینده ببینیم🥲 بچه های جدید همه خیلی بد قلق شدن کولیکورفلاکسوهزار تا داستاندیگه قدیم از این خبرا نبود یا بود وانقد سخت نمیگرفتن
درست میشه کم کم صبر داشته باش. بچه داری سخته دیگه قرار نیست مثل آدم بزرگ از سرشب بخابه تا صبح
منم پسرم از روزی ک بدنیا اومده گریه میکنه و کم خوابه چکار کنیم دیگه مادریم
یه چیزی بگم امیدوار شی فکر نکنی خیلی بدبختی؟
من بچم اصلا شیر نمیخوره بزور تو روز با قطره چکون بهش شیر میدم تو خاب یه زره در حد دو دقیقه سینمو میگیره
واسه همین گوشی من از ساعت یک نصفه شب تا ساعت ۷ که دخترم از خواب پا میشه رو آلارم تنظیمه هر چهل دقیقه یک ساعت یکبار پامیشم در حد دو دقیقه میخوره
نه که من بخابم بعد اون دو دقیقه ها نه
کلی تلاش میکنم بلکه یزره دیگه بخوره یا انقدر فکرو خیال میکنم راجبش خابم میپره دیگه
تا میاد چشمام گرم شه چهل دقیقه گذشته و باز آلارم گوشیم زنگ میخوره....
صبحم از دقیقه ای که چشممون باز میشه یه دستم شیر خشکه یه دستم شیشه
سر جمع شبا سه ساعت بیشتر نمیخابم
با این حال بچم سه ماهه وزن نگرفته و هر روز قصه شو میخورم
قصه اون روزای اول که خودش هر دوساعت یکبار پا میشد با ولع شیر میخورد و من هم مثل شما فکر میکردم ولی چقدر کار سختیه....
پس ناراحت نباش ناشکری نکن باشه مامان؟
من گناه دارم و بدبخت و بیچاره ام نه شما😁😅💔
وا عزیزم هر بچه ای یجوره به خاطر اینکه بچه بیدار میشه شیر میخوره بد بختی خوب نمیخورد خوب بود
شاید دلدرد داره ..یا جاش تمیز نیست
دختر من اگه پوشکش کثیف باشه گریه میکنه .
دلدردشو چک کن شاید مال اونه
جوش نزن عزیزم 😁منم هستم .دقیقا یه ساعت یه بار .نیم ساعت یه بار .من شیر خودمه .درست نمیخوره که یه جا همش یه ذره میخورن .دوباره نخوابیده بلند میشن .ازبس رو اعصابن🫠
عزیزم فقط بچه تواینطوری نیست پسر منم هم کولیک داره هم رفلکس شب ها خواب نداره روزها هم نمیخوابه زیاد میدونم خسته شدی ولی باید صبور باشی این روزها هم میگذره
خب عزیزم گرسنه میشه بایدبیدارشه منم دخترم اخراین ماه چهارماهه میشه شب دوسه باربیدارمیشه واسه شیربعضی موقع بیدارنمیشه خودم بهش شیرمیدم
عزیزم شاید شیر کم بهش میدی من شب فقط ب بچم شیر خشک میدم چند شب بود کم میخورد هی دو ساعت یبار بیدار میشد براش اضافه درست کردم دیگه خوابید
بچه منم همش بیداره 😂🥲🥲 سخت نگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.