دیر به دیر بهش بده ولی حجم بیشتر
وای من شبا اشتهاش باز میشه زیاد میخوره دل درد میشه دکتر گفت شیر شبشو کم کن تا اذیت نشه ولی مگه میشه بچه نمیخوابه بزور میخوره دلش درده جیغ میزنه پستونکم یه وقتایی فایده نداره
خب ۱۲۰ تا بده ۹۰ کمشه یوقت
روز کمتر از شبا بهش شیرخشک بده ک تفاوت شب و روز و بفهمه دختر من هم شیر خودم هم شیر خشک میخوره تو این سن 120 تا 1 میخورد تا 5و 6 صبح خواب بود
شایدسیرنمیشه امتحان کن ایندفعه ۱۲۰ تادرست کن ببین چقدرشومیخوره اگه بیشترخوردکه احتمالاسیرنمیشده
بچه منم شیرخشکیه ولی بیدار نمیشه تامن ندم هیچی نمیخوره خداروشکر کن میخوره
واسه اینکه سیرنمیشه
۹۰تاکمه واسش
قوطی شیرخشک نوشته چقدربایدبدی
عزیزم قبل خواب اگه میبینی زیاد بیدار میشه ۱۲۰ بهش بده فقط شبا.ولی در کل هر بیداری معنیش گرسنگی نیست اگه ۹۰تارو کمتر از دوساعت میخوره نده بهش
والا پسر منم اذیتم میکنه پستونک نمیخوره هردقیقه دوست داره بمکه تو خواب همش سرشو میماله به بالش ک شیر بدم اصلا خواب ندارم😮💨
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.