۳ پاسخ

حتما رفلاکس داره
شیرخشک سنگینه
هرگریه ای که گرسنگی نیست

چ زیاد میخوره

هر دفعه شیر میخوره ؟؟؟؟ کامل ؟؟؟ شاید هر دفعه شیر نمیخواد

سوال های مرتبط