۷ پاسخ

شاید جاییش درد می‌کنه شاید دل درد و کولیک داره
اگر آب دهنش می‌ره
دستش رو می‌بره تو حلقش
اگر موقع گریه خودش رو قوس میده و مثل کمان می‌کنه یعنی شکمش رو میده بالا سرش رو می‌بره عقب مثل بچه ای که لج کرده اگر مدام نق میزنع و خوابش در طول روز هم کمه
اینا همگی نشانه رفلاکس پنهان
بعضی بچه ها به خاطر کولیک یعنی نفخ بعضی هاشون هم به خاطر رفلاکس تند تند شیر میخورن چون فکر میکنن دردشون با خوردن آروم میشه واسه همین پستونک خیلی خوبه
ببین قبل خواب کامل سیرش بکن جاش رو تمیز بکن بعد یه صدای وایت نویز براش بزار برید تو یه اتاق تاریک اتاق زیاد گرم یا زیاد سرد نباشه قطره دل‌پیچه بده کولیکز عالی هر هشت ساعت پنج قطره بایو لاکت هم خوبه و پروبیوتیک هست اصلا شیمیایی نیست هر دوازده ساعت پنج قطره بده
اینا هم قطره های نفخ 👇
کولیکید ،کولیف ،گرایپ میکسچر ،گرایپ واتر ،شربت کولیک پدیا بست
از هر کدوم خواستی بدی هر هشت ساعت پنج قطره ببین کدومش بهش میسازه
راستی میتونی بچه رو قنداق هم بکنی یا اگه نکردی دست هایش رو بزار داخل شلوارش 🤣 مثل قنداق میشه راحت می‌خوابه

منم اینجوری شیر میدادم آخر بچم رفلاکس گرفت هی بهم میگفتن شیر بده گشنشه دستشو میخوره دکترا می‌گفتن زودتر از دوساعت شیر نده اطرافیان میگفتن دکتر چه میدونه وقتی بچه گشنس شیر بده الان پدرمون در اومده راه گلوی بچه به خاطر رفلاکس زخم شده و اصلا شیر نمیتونه بخوره همش دکتر میبرم تا بلکه در ماه پانصد گرم وزن اضافه بکنه
هر دوساعت شیر بده تو هم زودتر شیر نده تورو خدا تو این فاصله پستونک بده یا یه جوری سرگرمش بکن یا حداقل یک ساعت و چهل و پنج دقیقه شیر بده

احتمالا شب و روزشو قاطی کرده. تو تاپیکام راه حل دکترو میتونی بخونی

من ارزومه بچم هی شیر بخوره🫠از ۱۲ شب تا ۶ صبح شیر نمیخوره روزهم ب زور بهش میدم

خداروشکر بچت شیر میخوره برا چی غیر طبیعی باشه

نه چیش غیر طبیعیه

نه هنوز کوچولوعه نیاز داره

سوال های مرتبط