۸ پاسخ

تا 8 ماهگی وقت دارن دکتر دخترم گفت

مگ 6ماهگی باید بشینه؟

هر بچه ای فرق داره
دختر من دیگه داره ۸ ماهش پر میشه هنوز تنهایی نمیشینه
دختر دوستمم همینطور تو ۹ ماه نشست
یکی دیگه همینجا دیدم ۶ ماهش بود مینشست

عزیزم هر چقدر دیر تر بشینه که بهتر ستون فقرات آسیب نمیبینه من اصلا دخترا رو نشوندم همه میگفتن دیر چرا نمیشینن بالش بزار تمرین بده و ‌.....
ولی من اصلا هیکدوم اینکار هارو نکردم الان تازه دو هفته‌ی هست خودشون قشنگ میشینن البته من یه بالش با فاصله میزارم چون خسته که میشن خودشون میندازن
البته آیتم بگم من بچه یکی از دوستام از شش ماهگی مینشست ولی خب بچه قشنگ خم بود معلوم بود زود براش ولی دخترای من الان خداروشکر قشنگ صاف میشینن و خودشون رو خم نمیکنن

الان که زوده،هفت ماه و خورده ای میشینن معمولا

دختر منم شش ماهشه نمیشینه

هربچه ای یجوره الان دختر منم نه سینه خیز میره نه چهاردست و پا
تا ماکزیمم تایمش دکترا میگن صبر کن اگر انجام نداد مشکله مثلا تا ۸ ماهگی اگر نشیت اونوقت باید بررسی بشه

مال منم نمیشینه نمیدونم والا فک کنم وقت دارن

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان ۱ سالگی
مامان آلما مامان آلما ۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۰ ماهگی