ماست و پنیر از کی مجازه❓❓❓چه مارکی بگیرم برا بردیا❓❓❓

۹ پاسخ

منکه از ۶ ماهگی خودم ماست خونگی دوروس میکنم بهش میدم

من شیر میگرفتم از جای معتبر خودم ماست درست میکردم براش تا الان هم همینه

ماست پر چرب بگیر براش هر مارکی باشه فری نداره پنیر هم نگاه کن هر کدوم نمکش کمتره بگیر براش

پنیرویلی خامه ای کم نمک

اگه ماست ماجان گیرت نیومد ماست پرچرب پروبیوتیک بگیر
از هفت ماهگی مجازه

من از ۸ ماهگی ماست میدم درواقع با ماست دو لقمه غذا می‌خوره
سون می‌خوره یونانی می‌خوره پروبیوتیک پرچرب هم میخوره

من از ۶ماهگی ماست دادم
ماست پروبیوتیک باید بدی
مارکش مهم نیست من ماجان میدم به آریا

میتونی بدی عزیزم از 7 ماهگی دیگه مجازه، اگه ماجان گیرت بیاد که چه بهتر اگرم نه که هر ماستی پروبیوتیک باشه و پنیر هم خامه ای

من خیلی وقته ماست میدم.ماست ماجان

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 🩷 مامان جوجه 🐣 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان جوجوها🐣🐥 مامان جوجوها🐣🐥 ۱۴ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی