۵ پاسخ

ن انجام نده مگ چند سالت دختر

چندسال ازدواج کردی

هزینش خیلی زیاد ه ۲۰۰میلیون کارهاشوانجام دادیم صد دادیم بقیه موقع انتاانتقال میدیم گفتن شاید از اون بیشتر بشه من تخمک اهدایی گرفتم

منم ۶ سال باردار نشدم رفتم توی روند ای وی اف
روز جنگ انتقال داشتم ولی منفی شد

برای نابارورا رایگان شده میگن

من لوله های رحمم بسته بود مجبور شدم انجام بدم...خواستی انجام بدی برو جهاد دانشگاهی اهواز نیمه دولتیه...دکتراش عالیه...بیمارستان امام هم دولتیه اونم دکتراش خوبه ولی خیلی شلوغه

سوال های مرتبط