برای نینی کوچولو مولفیکس چند بگیرم؟ ۱ یا ۰

۹ پاسخ

مولفیکس صفر نداره که، از یک شروع میشه

یک بگیر

من یه بسته ۲۲ تایی سایز صفر گرفتم
چهار بسته ۴۰ تایی سایز یک ، فک کنم تا یک ماه و نیم بس کنه

1 بگیر 0بکار نمیاد

پسر خواهر من وزن بدو تولدش ۳۷۵۰ بود حدود دوهفته ای صفر استفاده کرد

۰ برای بچه ۲ نیم کیلو هست. ولی اگ بالا بود شماره یک بگیر

من یک ی بسته گرفتم 450 الیته گفت الان بالای 500 شده

۱ بگیر

۱ بگیر

سوال های مرتبط