۴ پاسخ

منم اول پسرمو نان میدادم، توی یک‌ماهی یبوست شدید گرفت، بعد تحقیق فهمیدم ببلاک‌از بقیه چربتره و‌ باعث‌ یبوست نمیشه، تا همین الان دارم میدم و وزندهیشم عالیه

گیگوز سبک ترین شیر تو شیرخشکاس پسر منم از نوزادیش گیگوز دادم بعد تست کردن چند مدل شیرخشک دیگه ولی خب بخاطر همین زور زدناش دکترش قطره بی بی کر روزی ۵ قطره تو شیرش گفت میدادم عااالی بود دیگه اصلا مشکل دفع نداشت

میتونی تروویتال بده.خیلی خوبه شیرخشکش

شیرش باید عوض کنی کلا نان و گیگوز اینا باعث یبوست میشن دخترای من اول همینا میخوردن بهشون نساخت دیگه ببلاک گرفتیم بهتر شدن

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۲ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۲ سالگی