منم خواهرم 7میلیون بهم بدهکاره بهش گفتم داشتی بده نداشتی فدای سرت نده
من باید به برادر شوهرم قسط میدادم
گفت لازم ندارم الان
منم هر ماه برلش پارسیان میگرفتم به همون مقدار
آخر همه رو یه جا بهش دادم. خیلی خوشحال شد خیلی به دردش خورد
نه
تو پول سکه رو داری
میخوای از سود سکه پول خواهرتو بدی
شاید خواهرتم بخواد اون هشت تومن رو بزاره روپولش سکه بخره
این کار اشتباهه بنظرم
اگر داری اولویت با خواهرته
خب هرماه گرون میشه دیگ سکه ام بنظرم همون پولو قسطی بدی بهش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.