پوشک شیرخشک
نوزاد بچه اسهال پیپی

تصویر
۴ پاسخ

منم خواهرم 7میلیون بهم بدهکاره بهش گفتم داشتی بده نداشتی فدای سرت نده

من باید به برادر شوهرم قسط میدادم
گفت لازم ندارم الان
منم هر ماه برلش پارسیان میگرفتم به همون مقدار
آخر همه رو یه جا بهش دادم. خیلی خوشحال شد خیلی به دردش خورد

نه
تو پول سکه رو داری
میخوای از سود سکه پول خواهرتو بدی
شاید خواهرتم بخواد اون هشت تومن رو بزاره رو‌پولش سکه بخره
این کار اشتباهه بنظرم
اگر داری اولویت با خواهرته

خب هرماه گرون میشه دیگ سکه ام بنظرم همون پولو قسطی بدی بهش خوبه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل😍 مامان ابوالفضل😍 ۲ سالگی
مامان نی نی جون مامان نی نی جون ۲ سالگی
مامان دلوین👶🏻 مامان دلوین👶🏻 ۲ سالگی
مامان نی نی جون مامان نی نی جون ۲ سالگی
مامان نی نی جون مامان نی نی جون ۲ سالگی