ب شدت از داشتن ماشین ظرفشویی راضی هستم
نمیدونم چرا خیلی ها الکی ناله میکنن ک بد و فلان
خیلی وسیله کاربردی هست
و دقیقا مثل ی آدم تو خونه کار میکنه
من دارم ۴۰۳ خریدم ۳۰ تومن الان نمیدونم چنده ولی باید قرص اصل بگیری مثل فینیش باشه عالی میشوره
ببین ظرف با دست بشوری باید اشغالاش بگیری کف مالی کنی اب بکشی
برای ماشین ظرفشویی هم اینجوریه باید آشغالاشو خودت بگیری تمیز کنی بزاری تو ماشین اون فقط کف مالی و آبکشی کنه اگ با این شرایط اوکی هستی بخر اگر نه پولتو بده توستری سرخ کن بدون روغنی یا یچیزی بگیر ک ب دردت بخوره
من ندارم ولی اینجوری شنیدم در موردش و اینک کلا من بدم میاد ماشین ظرف بشوره حس میکنم بو ماهی میده چون خودم ظرفو میسابم😂 بازم فکرات بکن
من a20 دارم خوبه راضیم
من مامانم اسنواداره خیلی راضی نیست
خوبه عزیزم خیالت راحت
من همسرم لوازم خانگی داره کلا اورجینال دارع
ازشهرلوازم خانگی میخوایی بگیریی؟
من دارم عزیزم
خوبه مشکلی نداشته تاحالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.