۶ پاسخ

عزیزم اگه لکه بینی نداشتید خوب استراحت کنید درست میشه و از این به بعد هم بیشتر مواظب باشید و فعالیت سنگین نکنید

من هم هیچ علائم بارداری زیادی ندارم عزیزم ولی خب تحقیق کردم گفتن که طبیعیه و برای همه یکسان نیست و خیلی دیرتر شروع میشه

نگران نباش،دراز بکش زیر پاهات چیزی بزار یا پاهاتو به دیوار بزن که جفتت پایین نیاد

عزیزم الان که مثل من تو هفته ۷ بارداری هستین، علائم بارداری چیا دارین؟ من هیچی ندارم

استراحت کن چیزی نیست

نگران نباش عزیزم
سعی کن استراحت کنی و آرامش داشته باشی
چیز خاصی نیست ان شاءالله

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد