عزیزم اگه لکه بینی نداشتید خوب استراحت کنید درست میشه و از این به بعد هم بیشتر مواظب باشید و فعالیت سنگین نکنید
من هم هیچ علائم بارداری زیادی ندارم عزیزم ولی خب تحقیق کردم گفتن که طبیعیه و برای همه یکسان نیست و خیلی دیرتر شروع میشه
نگران نباش،دراز بکش زیر پاهات چیزی بزار یا پاهاتو به دیوار بزن که جفتت پایین نیاد
عزیزم الان که مثل من تو هفته ۷ بارداری هستین، علائم بارداری چیا دارین؟ من هیچی ندارم
استراحت کن چیزی نیست
نگران نباش عزیزم
سعی کن استراحت کنی و آرامش داشته باشی
چیز خاصی نیست ان شاءالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.