۷ پاسخ

خودشه حس خیلی خوبیه بار اول من فک میکردم رودهامه🥹

نی نی عزیزم منم دقیقا اینجوری شدم

نی نیه

عزیززم نینیه

خیلی کوتاه و سریع اتفاق افتاد در حد چند ثانیه.دیگ حس نکردم

نینیه ولی اکه باز چندروز حسش نکردی استرس نگیر کلا همینجورین

نی نی عزیزم

سوال های مرتبط