واکسن ۱۸ ماهگی چندتاست؟
خوراکی هم داره ؟

۲ پاسخ

من دیروز زدم
یه خوراکی، دو‌ تزریقی.

دیروز صبح که زدیم خوب بود تا خوابید بیدار شد حدودای ساعت ۲ـ۳ ببعد اذیت بود پادرد داشت، شیم یه کم تب کرد،

امروز خیلی خداروشکر خوبه، شده مثل قبلش، حتی امروز استامینوفن هم ندادم

دوتاامپولی یه دونه خوراکی

سوال های مرتبط

مامان رادوین.آروین مامان رادوین.آروین ۱ سالگی
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان ۲ سالگی
مامان آقا خرگوشه مامان آقا خرگوشه ۱ سالگی
مامان فندوق مامان🧿🫀 مامان فندوق مامان🧿🫀 ۱۶ ماهگی