سلام واکسن ۱۸ ماهگی درد داره

۳ پاسخ

واقعا سخته خیلی مراقب باشین من که اسیرشودم بعد واکسن پسرم

شنیدم میگن خیلی سخته

مگه‌خودمون میزنم که درد داره🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان نی نی قند عسل مامان نی نی قند عسل ۱ سالگی
مامان آرتین وآیهان مامان آرتین وآیهان ۱ سالگی
مامان آیهان‌ونویان💛 مامان آیهان‌ونویان💛 ۱ سالگی
مامان آقا رستان مامان آقا رستان ۲ سالگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۲ سالگی