۴ پاسخ

کمپرس گرم باید بزاری فکنم ب من گفتن گرم بزار

منم قنداق کردم راحت میخابید

من ک چیزی روش نزاشتم دردش زیاد میشد فقط پاهاشو مثل قنداق بستم استامینوفن دادم

گریه ک باید بکنه ولی هر 4ساعت پارکید بده کمپرس سرد مستقیم نزار چون سرد هم هست بچه گریه ش بیشتر میشه..سرگرمش کن آهنگ بزار بغلش کن

سوال های مرتبط