کمپرس گرم باید بزاری فکنم ب من گفتن گرم بزار
منم قنداق کردم راحت میخابید
من ک چیزی روش نزاشتم دردش زیاد میشد فقط پاهاشو مثل قنداق بستم استامینوفن دادم
گریه ک باید بکنه ولی هر 4ساعت پارکید بده کمپرس سرد مستقیم نزار چون سرد هم هست بچه گریه ش بیشتر میشه..سرگرمش کن آهنگ بزار بغلش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.