عزیزم هرچی کمتر دسشویی کنه ینی جذب بدنش بالاتره و وزن میگیره
آدم بزرگ نیست که بگی انسداد روده گرفته🤦♀️ اونم تازه چندساعت شده
هرچی تند تند دسشویی کنه ینی وزن گیری کمتری داره
نوزاد تا یک هفتم که دسشویی نکرد استرس و نگرانی وحشتناک نداره
یکم دم مقعدش با چوب پنبه چرب کنن دسشوییش میاد بعد یک هفته
الانم زورش نکن دسشویی کنه چیکارش داری
طبیعیه عزیزم من هر چهار پنج روز یبار دفغ میکنه
دختره من الان چهار روزه مدفوع نداشته نمیدونم طبیعیه یا نه
😑مگه بچه رباته تا ۴روز هم طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.