آها شما خودتون میخوایین بزنین من فکر کردم بچه کوچیک دارین من خواهرم سه سالشه
امروز خواهر بردیم درد نداره واکسنش بهداشت گفت تبم نداره در صورت تب استامینفون بدین
الان بارداری نمی تونی بزنی من قبل بارداری اولیم زدم دکتر گوفت تا3ماه نیاید بادر بشی اگه باردار شدی باید سقط کنی چون خطرناک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.