۸ پاسخ

نترس گلم منم جفتم پایین بود خونریزی داشتم خودش کشید بالا رعایت کن هیچی نمیشه کار سنگین نکن فقط رابطه نداشته باش

اخه چرا رعایت نکنی
به خودت فشار نیار و استراحت کن

من با استراحت نسبی هنوزم جفتم پایین متاسفانه

چرا همش ب چیزای بد فک میکنی

دکترت کیه عزیزم امروز چرا آنقدر استرس داری و فکرای منفی میکنی

رعایت کنی میره بالا ولی رعایت نکنی خوب نیست خدایی نکرده خونریزی میکنی

خدایی نکرده جفت دهانه رحم رو میبنده و اکسیژن به بچه نمیرسه بچه خفه میشع

زایمان زود رس

سوال های مرتبط

مامان پرنس آدرین 🔥💎 مامان پرنس آدرین 🔥💎 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدرضا و تودلی مامان محمدرضا و تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۴ ماهگی