۷ پاسخ

دکتربهداشت برام نوشت رفتم آزمایشگاه رایگان انجام دادم

اگه واسه ویتامین اینا برات بنویسه زیاد میشه والا برو بهداشت رایگان انجام بده

من ۲۰۰ تومن دادم

والا واسه من انقد نوشته ک شد ۳۶۰۰ با بیمه.ازادش۴تومن بود🤦🏼‍♀️

من ۶۰۰ با بیمه
ازمایش تیروئید اینام داشتم

آزاد رفتم ۲۸۰۰

من ازطرف بهداشت رفتم رایگان بود

سوال های مرتبط

مامان عروسک خانم🥹😋🤍 مامان عروسک خانم🥹😋🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رها❤️ رادمهر💙 مامان رها❤️ رادمهر💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رایان&نویان🧸🎀 مامان رایان&نویان🧸🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری