دکتربهداشت برام نوشت رفتم آزمایشگاه رایگان انجام دادم
اگه واسه ویتامین اینا برات بنویسه زیاد میشه والا برو بهداشت رایگان انجام بده
من ۲۰۰ تومن دادم
والا واسه من انقد نوشته ک شد ۳۶۰۰ با بیمه.ازادش۴تومن بود🤦🏼♀️
من ۶۰۰ با بیمه
ازمایش تیروئید اینام داشتم
آزاد رفتم ۲۸۰۰
من ازطرف بهداشت رفتم رایگان بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.