۳ پاسخ

من سرلاک گندم و موز دادم
مارک نستله وزن دهی داشت
کلا گندم وزن دهی داره خوبع

برای وزندهی نمیدونم
ولی من کلا برند هیروبیبی رو استفاده میکنم خوبه راضی ام

برای وزن دهی نمیدونم اما چون شکر نداره خیلی ازش خوشم میاد برعکس سرلاک های ایرانی

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی ۹ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۸ ماهگی