مسی که نه نمیتونه زایمان انجام بده شاید رونالدو بتونه
بله😐 برای دومین بار فکر نه، انجامش میدم
بله من برای بار سوم میخوام انجامش بدم و فکر میکنم از سزارین خیلی بهتره
بله من واسه سومین بار قراره طبیعی زایمان کنم✋
اون بیماری که به همه دیسلایک داده امیدوارم خدا عقل رفتهشو بهش برگردونه
نترس گلم تو هم شفا پیدا میکنی!!!
نه خداروشکر همچین خریتی برا خودمو بچم نکردم از همون اول ،واقعا ترسناک پر از ناشناخته ها و اتفاقات غیر قابل پیش بینی و اخرشم گیر مافیا پزشکی میوفتی هروز برا عفونت و بخیه و مشکلات زناشویی و لابیاپلاستی در ب در ازین دکتر ب اون دکتر
بله من انجام دادم و بازم انجامش میخوام بدم 🤪
مسی که نه اصلا ولی زنش سه تا پسر آورده 🤣🤣
قطعا من دلم میخواد بچم طبیعی دنیا بیاد
فکر برای چی ایشالا مشکلی نداشته باشم بتونم انجامش بدم
هم بهش فکر میکنم هم واسه دومین بار میخوام انجامش بدم😂
بله من میخوام
من ✌🏼
بله من
بلههه من😄
بله من✋
من احتمالا طبیعی بشم چون پولیپ دارم فقط موقع زایمان طبیعی برش میداره برام دیگ میخام یهو اینم بردارم دوبار عمل نکنم🥲
بله من 😁😉
بله.برای دومین بار😂
من 🖐🏼
بله
بله من
من طبیعی میخوام انجام بدم
یس.
من 😉
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.