۱۱ پاسخ

عزیزم برای قد بهش تا یک ماه مرتب سویق سنجد بده یکم کره هم بهش بده تا یبوست نشه. سویق کامل و سویق گندم واسه وزنش بده

عزیزم بردیش دکتر غدد
دختر منم ریزه دکتر براش آزمایش عکس از مچ دست نوشته

مثل پسرمن کوچولوعه

چقد پسر منه

خوبه که خوب غذامیخوره یهویی رشدمیکنه نگران نباش من دخترم باآب زنده هست هیچی نمیخوره وزنش11/800قد98

پسرمنم ۱۱ونیم🥲قد۹۵
منوباباشم درشت نیستیم البته باباش قدش بلنده اما بچه بود خیلی ریزبود منم ک کلا ریزم‌. دکترگفت خیلی ازبچه ها بخصوص پسرایهوتوبلوغ رشدمیکنن

دختر منم خیلی کوچولو و ریزه
قدش ۹۶
وزنش آخرین بار۱۱۹۰۰
منم هرکارمبکنم تغییری نمیکنه
فک کنم ژنتیکه
چون من خودمم کوچولو بودم لاغربودم

پسر منم ۱۰۴ ولی کمه باز همسناش بلندترن

نگران نباش
شما و پدرش یا دایی و عموش چطورن

ببربهداشت اسمشو ردکنه دولت برای بچه های کم وزن وقدپول میده مثل کالابرگ من امروزرفتم قرارخبربدن بهم

خداحافظش کنه
اینجور بچها یهو قد میکشن
داداش منم ریزه بود الان ماشاالله از منم قد بلند تر شده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی👣👩‍👧 مامان فسقلی👣👩‍👧 ۴ سالگی
مامان 🩵دو قلب آبی💙 مامان 🩵دو قلب آبی💙 ۴ سالگی