توکلت به خدا باشه، نیت کن هر روز سوره یس بخون ان شاءالله تشکیل میشه
هنوز وقت داری
نمیفهمم چرا انقد این مشکل تشکیل نشدن قلب زیاده من ۲ بار اینطور شدم
توی سونو چند هفته بود؟ نسبت به آخرین پریود چقدر تفاوت داشت؟
امیدت به خدا باشه گلم
نه جانم اصلا نگران نباش تشکیل میشه انشالله
مال خواهر شوهرم هم همینجوری
بود قلب جنینش تشکیل نشده بود هی میگفت دو هفته دیگه بیا تا 8هفتع تشکیل نشود بعد گفت اصلا رفت سنو تا یازده هفته
یازده هفته که رفت قلب جنین شکیل شده بود
انشالله ک میشع
ان شاءالله که مبشه نگران نباش عزیزم
عزیزم عجله نکن خدا بزرگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.