۳ پاسخ

سلام دوستان کارم آتلیه کردن عکس خونگی به آتلیه ای اونم با کمترین قیمت
جهت سفارش تو روبیکا درخدمتم @Atoleeya_baran

من ۱۰ روز اول با شال میبستم
بعد از اینکه بخیه کشیدم کمربند طبی بعد سزارین خریدم و ۱۰ روز اونو روزی دوساعت میبستم و بعد ۱۰ روز ۴.۵ ساعت میبستم تا ۴۰ روزگی بستم شکمم الان ب سایز قبل برگشته الانم گاهی اوقات میبندم

هنوز هست گفتن شکم بند ببندید مال من روی بخیه است سعی کن کمتر بشینی

سوال های مرتبط