سلام دوستان کارم آتلیه کردن عکس خونگی به آتلیه ای اونم با کمترین قیمت
جهت سفارش تو روبیکا درخدمتم @Atoleeya_baran
من ۱۰ روز اول با شال میبستم
بعد از اینکه بخیه کشیدم کمربند طبی بعد سزارین خریدم و ۱۰ روز اونو روزی دوساعت میبستم و بعد ۱۰ روز ۴.۵ ساعت میبستم تا ۴۰ روزگی بستم شکمم الان ب سایز قبل برگشته الانم گاهی اوقات میبندم
هنوز هست گفتن شکم بند ببندید مال من روی بخیه است سعی کن کمتر بشینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.