دلستر نخور گاز داره بچت اذیت میشه .پودر یا قرص شیرافزا بخور
قطره شیر افزا خوردم
به جای دلستر آب هویج بخور فوق العاده موثره
یا محصول سِرِمام آی بانو رو بخور هم بدنتو تقویت میکنه هم شیرتو مقوی
دلستر مالت جو ساده که قند نداره بخور جونم
دلستر خوب نیست گاز داره
مگر اینکه ۶ ساعت بزاری گازش بره
کلاسیک خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.