سلام میگم پمپ درد برای سزارین خوبه؟کسی استقاده کرده؟

۸ پاسخ

عالییییییه نمیزاره درد بکشی

خییلی عالیه من فقط یه ساعت اول بعد عمل درد داشتم بعدش با پمپ درد کنترل شد

عالیه..حتما بگیر

عالیه من پمپ درد گرفتم واقعا درد خیلی خیلی کم می‌کنه مخصوصا موقع راه رفتن خیلی بم کمک کرد
شیاف انقدرا درد کم نمیکنه ولی پمپ درد باشه خیلی بهتر می‌تونستم کارامو بکنم
من مجدد اگ بچه بیارم بازم پمپ درد حتما میگم برام بزارن

بله من استفاده کردم سزارین بودم عالی بود واقعاخیلی خوبه درد نکشیدم راحت راه رفتم

آره خیلی خوبه حتما تهیه کنید
چه قیمته؟

بله عزیزم عالیه خواهرم استفاده کرد اصلا دردنکشید بعدزایمان

سوال منم هست سر زایمان اولم خیلی اذیت شدم اینیکی گفتم حتما بگیرم ولی میگن با شیاف برابری میکنه نمیدونم دیگ

سوال های مرتبط

مامان معجزه خداوند🍃❤️ مامان معجزه خداوند🍃❤️ ۱ ماهگی