۷ پاسخ

من قطرشو میریزم هر۶ساعت دوقطره برای رفلاکسش دکتر داده
میریزم هرچی اشغال پشت بینیه یا میره یا با پوار میکشم بیرون باعث میشه خس خس نکنه دیگ نفسش باز میشه

برای بچه های کوچیک باید قطره استفاده کنیم نه اسپری

اسپری نزن قطره بریز، اسپری برا نوزاد خوب نیست

من قطره شو دارم روزی دو بار میریزم

من قطرشو استفاده کردم هر شش ساعت دو قطره

متخصص به من گفت اصلا خوب نیست
قطره داد

هر سمت یه پاف بزن
خیلی خوبه

سوال های مرتبط