۹ پاسخ

ژل تسکین دهنده لثه واسش بگیر از داروخونه

یه ژل مسکن هست ، دکتر مینویسه

مسواک انگشتی

من به پسرم هویج پوست میکنم میدم،گاز بگیره
قطره مخصوص خارش لثه هم هست ،میخوام برای پسرم بگیرم میگن خوبه

هربارازدستش میوفته چجوری ضدعفونی میکنید دندونیشو؟؟؟؟؟؟

ژل دندون رو مسواک انگشتی
خیار خنک
دستمالی که با شیر مادر خیس شده و تو فریزر گذاشتی
پیازچه
تو میوه خوری میتونی میوه بذاری تو فریزر بعد بدی میکشه به لثه

مسواک انگشتی خیلی خوبه. شبا استا بزن روش بمال ب لثه هاش. تسکین میده راحت ترم میخوابه

یکم استا بزن رو مسواک انگشتی بکش رو لثه هاش پسرم اینطوری اروم میشد با دندونگیر بدتر حرص میکرد

وای این دندون دیوونم کرده😭

سوال های مرتبط