۶ پاسخ

پیاز قرمز بکش ب لثه اش

خیلی ک گریه کرد ببرش بالکون خیلی جوابه😮‍💨... دخترمنبا هیچی لثه دردش نیفناد اخر دکتره دیفن هیدرامین داد میزنم انگشتم میمالم ب لثه ش، زود خوب میشه

مسواک سیلیکونی برای لثه . با ژل باریج . ژل و بزن رو‌مسواک ماساژ بده لثه هاشو .بهتر میشه

بچه من دندون درورد هیچیم ندادم وحشتناک گریه میکرد و میکنه دو روزه یه ذره بهتره دندونش که جووون زد یه درصد بهتر شد ولی باز گریه میکنه شایدخ از رفلاکسشه نمیدونم

عزیزم از داروخانه ژل بگیر براش
پیازچه هم بده بجووعه

شنیدم ژل باریچ خیلی اثر داره

سوال های مرتبط