۵ پاسخ

دوست عزیز بالای خط بخیه ببنید جوری که عرق نکنه منجر به عفونت نشه و در حدی که فشار نیاد چون شما در درون بدن هم در لایه های زیرین بخیه دارید ،هر روز کمی تنگ تر ببنید

من اصلا نبستم علتش چیه

والا من با اینکه زایمانم طبیعی بود دکترم گفت بعد از ۴۰ روز ببند که من اصلا نبستم دیگه
ولی چون قبلش ورزشکار بودم و قدم بلنده شکمم ول نیست ولی متاسفانه تو بارداری خط اوردم
و این خطا هم بخاطر ژنتیکمونه چون من کلا ۹ کیلیو اضافه کردم

روی لگن و بخیت باید ببندی . فعلا شکم رو ولش کن .

چه مدلیه شکم بندت؟ سفت نمیبندی؟

سوال های مرتبط