۱۵ پاسخ

فقط اینم در نظر داشته باش اونروز بیمارستان خیلی شلوغه و کیفیت رسیدگی نسبت به روزای دیگه پایین تره

منم ۲۰/ ۵ هستم
دوستدارم ایشالله ۵/ ۵ بیاد اگه بشه اونموقع سزارین کنم

منم ۱۴ مرداد طبق آن تی ۱۵ مرداد طبق انومالی دوست دارم ۵ .۵ بشه سزارین دوم هستم فکر منم همون روز میشه

تاریخ زایمانم من 1405/5/5هست🤦🏻‍♀️😂😂

حالا مال منم دقیقا ۱۴۰۵/۵/۵ میشه
میخوام زودتر بیارم تیرماهی بشه 🤣🤣🤣 بچه هام گیر کردن دست مامانا 🤭

تاریخ تقریبی من ۵.۵ هست یعنیییی من میشه همون روز باشم😂😂

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

اگه سزارین هستی به دکترت بگو چند روز جلو تر برات تاریخ بزنه

منم .5.25
نمی‌دونم طبیعیم یا سزارین
فعلا ک سفالیک از اول تاحالا

منم زده ۷.۵ دوس دارم بشه ۵.۵ اما طبیعیم من

منم با تاریخ انتی 5.14 من دوست دارم تو تیر زایمان کنم تاریخ تولد خدم 25تیر شوهرم میگه تو روز تولدت تو زایشگاهی شرط بستیم 😂

اره میشه😂

برا منم تاریخ زایمان زده 13 .۵
دوست دارم بشه ۵.۵😂

اگه سزارین هستی میشه یکاریش کرد

برا من ۱۸ مرداد سزارین میخوام بکنم به دکتر گفتم ۵ مرداد عمل کنه

سوال های مرتبط