۶ پاسخ

عزیزم طبیعیه دست شما نیست
ولی برای رفلاکس بهترینش گرفتن اروغ و نگه داشتنش بعد شیرخوردنه تا حدودا یه ربع
دختر دکترم میگفت بعد شیر خوردنش بزارین روی شونه یا ساعد دستتون یکم ضربه بزنین پشت کمرش تا هرچی اضافه شیرخورده همون موقع بالا بیاره
برای رفلاکس من دارو نگرفتم چون وزن گیریش خوب بود و میگفت از سه ماهگی شروع میکنه به بهبود
برای کولیک هیچچچچ چاره ای نیست🫡
حوله گرم روی شکمش یا کمرش
نمیدونم تکون دادنش
توی ماشین گشتن
با پاهاش دوچرخه بزنین شکمش نرم بشه
و قطره و شربتم هربچه ای یکیش بهش میسازه شانسی و طبق تجویز دکتر امتحان کنین

دخترم تا حالا نداشته هیچکدومو خداروشکر
هیچ دارویی هم ندادم
زیاد از حد نمیذارم شیر بخوره
سعی میکنم آروغشو بگیرم یا حتی اگه نزد در حد 15دقیقه ایستاده میگیرمش که شیرش بره پایین
اگه دیدم باز میخواد سعی میکنم حداقل نیم ساعت یا یه ساعت بعد بهش بدم تا سیر بشه
از همون اولشم تشکشو شیب دار کردم

دخترمن فعلا خداروشکرتاالان نه کولیک داشته نه رفلاکس نمیدونم شانسیه یا بخاطر اینکه من خودم غذاخوردنمو رعایت کردم بخاطر اونه واینکه شیرخشک بهش زیاد ندادم بسشترهمون شیرخودمومیدم

بچه من داره دارو میخوره بازم علائمش رو داره خوب نشده
راهی نداره اکثر بچه ها دارن
شانسیه بنظرم

آروغشو بگیر تنها کاری ک میشه کرد

همه ای بچه ها دارن فکر نکنم تازه اگه شربت بهش بدی بازم دارن یکم روغن زیتون پشتشو ماساژ بده

سوال های مرتبط

مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی