مامان های کرمانشاهی من یدونه نان پیچک خوردم ضرر نداره؟میگن گرمیه

۴ پاسخ

خوردی رفته

من چن بارخوردم.

نه والا من چندبار خوردم

نه یبار که اشکال نداره عزیزم
یچیزی و هرروز چند بار بخوری اون مورد داره

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی