خوبه بچها تب نیست؟
خودم ۳۷/۸😫

تصویر
۳ پاسخ

نگران نباش دمای بدن نوزاد ۳۷درجه هستش و تب نیست تو گوگل هم سرچ کنی بهت میگه دختر منم دمای بدنش۳۷

نه تب نیس پتو روش ننداز هوا گرمه

نه گلم ۳۶.۹هست .۵درجه رو کم کن رو جعبه زده ۵.از استفاده‌ زیرزبان کمتر در نظر بگیرید

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی