سلام ببخشید تب ۳۷ برا نوزاد خوبه؟؟

۲ پاسخ

۳۶ و نیم تا ۳۷ و نیم نرماله تب نیست

۳۷ تب نیست که خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 ۱ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان بنیتا و لیانا مامان بنیتا و لیانا ۵ ماهگی
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان صدف💓 مامان صدف💓 ۱ ماهگی