۳ پاسخ

بچه ربات نیست همه چیش سر نظم باشه من وعده های اصلی میدم ممکنه هم نخوره میان وعده هم اکثرا میوه میدم خوب میخوره

اصلا به هیچکس اهمیت نده و ببین بچه ی خودت چه دوس داره و با چی راحته مثلا پسر من 8 ماهشه و در روز فقط یک بار سوپ میخوره و یک بار میوه میخوره بقیه اسو شیر میخپره و این تا دو سالگی طبیعیه که غذای اصلیش شیر باشه

س وعده اصلی

سوال های مرتبط

مامان آقا ابوالفضل🧒 مامان آقا ابوالفضل🧒 ۱ سالگی