اینکه چیزی نیست من بدتر از اینا بودم غمت نباشه ولی برو دکتر شیاف بهت بده استفاده کن و استراحت کن رفع میشه
هرترشحی ترسناک نیست هرکسی شرایط متفاوتی داره همین ترشح دیدم بچه سالم بوده دیدم برا بارداری دیگر خیر
پس نگران نشو استراحتکن
منم همینطور داشتم شیاف داد دکتر استراحت داشته باش عزیزم به خودت استرس نده
نگران نباش گلم چیزی نیست استراحت کن شیاف هم استفاده بکن
عزیزم منم دقیقا امروز صبح ترشحام شروع شد
برو تاپیکامو بخون
۵ هفته و دو روزمه
رفتم دکتر از ترسم
میخواستم ۸ هفته برم سونو ولی از ترسم همین امروز رفتم سونو ببینم هماتومه یانه
عکس سونومو گزاشتم
هماتوم نداشتم دکتر گف احتمال یکم خون لانه گزینی یا توی ساک مونده داره میاد شیاف بزار استراحت کن
مسئله خاصی نیست
از طرفی ام فردا گفت برم تیتر بتا بدم از رشد بارداری مطمئن شم که اگه رشد میکنه ازین به بعد شیاف بزارم
اگه رشد نکرده بود شیاف نزارم که دفع بشه
نگران نباش و به خودت استرس نده تا فردا برو دکتر
یا میخوای استراحت کن تا فردا برو دکترت
برا اینکه خودت خیالت راحت بشه اره برو
شاید هماتوم داری
دیشب خیلی کار کردم مهمون داشتیم چیکار کنم درد ندارم فقط ترشح دارم
چی شده گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.