۶ پاسخ

یکم استامینفون بده هم هرجاش درد می‌کنه تسکین شه یکم راحت بخوابه هم تو اینا علائم دندون هستش

منم دخترم الان یک هفته اس اصلااااا غذا نمیخوره و غذا که میبرم سمتش گریه میکنه فقط شیر میخوره ولی تب نداره

این قارق گیری نمیدونم چیه اونم میگن وقتی گرفته بشه تب قطع میشه اشتها باز میشه

دندان

شیر میخوره؟؟

دندونه خواهر 🥲

سوال های مرتبط