۵ پاسخ

من امشب یکم عدسی دادم در حد نصف قاشق چای خوری ولی اذیت شد فکر کنم شب بزور خوابید

توی کارت بهداشتش نوشته فکرکنم.

از ۸ماه ب بعده .اول عدس و ماش بعد میره لوبیا بعدا لپه

حبوبات کلا نفاق هست بچه اذیت میشه

شیش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان الارا ♡آرین مامان الارا ♡آرین ۱۲ ماهگی