بله عزیزم باید بدی مهمه
من ۳۵ هفته دادم
بله مهمه
جای بچه باید معلوم باشه
من سزارینم ولی دکتر بازم سونو نوشت میگه آب دور بچه ببینیم چقدر زودتر سزارین بشی یا بوقتش .
ولی فکر کنم لازم نیست آخه چکاریه 2میلیون 500بدم اونم آخرهفته میشم 37هفنگی ....
اگه زایمان طبیعی باشی بله مهمه مشخص بشه بچه بریچه یا سفالیک
آره عزیزم آخرین سونو بارداری برا تایید زایمان شرایط خودت بچته آره ک مهم ترین سونو هستش
اگ قراره طبیعی زایمان کنین آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.