۱۷ پاسخ

شياف ١٢٥ كودكان رو نصف بزار
تب ٦ ماهگي خيلي بده

شياف بزار براش

پاراکید هر ۴ ساعت یکبار بده منم پسرم تب کرد تو واکسن ۶ ماهگی دکتر گفت ۱ قطره چکان و نصف پاراکید دادم اومد پایین

پاراکید چقدر دادی؟

جوراب خودش تبو زیاد میکنه چه اصراری دارن خانما که به بچه تب دار جوراب بپوشونن

آب پیاز بزن به کف پاش

عزیزم جوراب نازک با آبلیمو خیس کن براش بپوش

عزیزم جای واکسنشو آب نزنی یه وقت مراقبش باش

دادن قطره هر ۳ ساعت یا هر ۲ ساعت کن

شوهرتو بفرست بره داروخانه
شياف استامينوفن كودكان بخره
اورد براش شياف بزار
٦ ماهگي خيلي بده
من راهي بيمارستان شدم اونجا شياف تجويز كرد براش
شياف بزار مياد پايين

شیاف ۱۲۵نصف کن بزار

واي واي
فقط شياف بزار
تب ٦ ماهگي خيلي بالاس

كاش پد تب ميخريدي

عزیز دلم اصلا نگران نباش همینطوری هر ۶ ساعت یک بار دارو بده نشد شیاف بزن دیدی که اینطور پایین نیومد بیمارستان مطهری همش بازه ببر اونجا کمکت میکنن

هر سه ساعت استامینوفن

شیاف بذار براش،پاشویه با اب ولرم و نمک ،جورابش ابلیمویی کن

پیاز بذار کف پاش جوراب بپوشون

سوال های مرتبط