استخونام درد میکنه ولی سرما نخوردم چرااااا

۲ پاسخ

طبیعیه چون بچه برای استخون سازیش از استخون و دندون مادر کلسیم میگیره برای همینه خیلیا دندونشون خراب میشه یا اسیب پذیر میشه

من از ۵ماه ب بعداینطورم کلن کوفته اس بدنم همیشه الانم ک آخراش رسیده واقن درده بدنم بیشتر شده ی طوریه فقط موهام دردی نداره

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد