من امروز دادم. 🫢😥
اصلاااا سخت نیست
من آب یخ یخ بردم وقتی خوردم انگار دارم سنیچ پرتغالی میخورم دقیقا همون مزه را میداد
فقط با آب خیلی سرد بخور که مزه شربت بده
خیلییی خوشمزه بود شربتش
اصلا استرس نگیر عزیزم، خیلی راحته
من فردا صبح باید برم آزمایش قند رو بدم از ساعت ۱۰ هیچی نخوردم
اصلا سخت نبود فقط یکم گرسنگی سخته بد خوردن اون شربتم یکم حالت تهوع میگیری
من ازشدت خالی بودن معدم حالم بدشدوگرن زیادخودشربت اذیت کننده نیست ناشتابودن عذاب
چیز سختی نبود یه شربت خوردم که درسته خوب نبود ولی قابل تحمل بود یکساعت نشستم و آزمایش دادم و برگشتم خونه خوابیدم 😁
بد نبود قندمم بعد ی ساعت شده بود ۲۰۰ ناشتام ۸۹ بعذ دوساعت شدهبود ۱۴۴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.