۷ پاسخ

پسر منم اوایل سینه راست و سخت میگرفت دیگ کم کم کلا نگرفت الان از سینه راستم کلا شیر نمیاد فقط چپ و میخوره

من پسراولم فقط یه سینمو دادم اذیت شدم این یکی از هردوتا با اینک اینم یکیو نمیگرف ولی تلاش کردم بگیره

دختر منم اینجوری بود فقط یکی رو گرفت اون یکی خشک شد

چراا
مشکل اون چیه ؟
پسر منم فقط یکیو راحت میگرفت چون یکیش زیاد نوک نداشت اینقد صبوری کردم تا گرفت الان راحت میخوره

قطره ا د بزن ب نوک سینه و تلاش کن نوک سینه رو با دستت یجوری بگیری نازک شه پسر منم همینطوری بود

پسر منم همینجوریه سینم زخم شده

به اون یکی سینت شربتی ک دوسداره رو بزن بده میک بزنه

سوال های مرتبط