۲ پاسخ

اسهال نیست عزیز
چندبار در روزه؟

عادیه اسهال یعنی با باد شکمشم پی پی شل میزنه روی پوشک دلش پیچ میزنه موقع پی پی گربه میکنه بهش پدیلاکتشو بده نگران نباش

سوال های مرتبط