پسر من جدیدا هفته ای یکبار😐
قبلا روزی ۶،۷بار بود،الان یه هفته ایه ک روزی ۳بار شده
اولا که روزی ۶ یا ۷ بار بود بعد پدی لاکت دادم و شد روزی ۲ یا ۳ بار الانم که شیرخشکم هم میخوره روزی یک تا دوبار
متاسفانه خیلی دیر به دیر تو ۶ روز گذشته ۲ باز کار کرده قبلا روزی یک بار بود
الان بچم دیگه خیلی اذیته همش به خودش میپیچه
اکثرن دوبار بعضی وقتا هم یک یا سه دفه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.