۵ پاسخ

دکتر به من برا رفلاکسش امپروازول داد با دومپریدون

شربت امپرازول برا رفلاکس خوبه

زیاد تاثیر نداشته بنظرم

من ده قطره هر دوازده ساعت

من یه سی سی هر 12ساعت

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۱۰ ماهگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۴ ماهگی