۵ پاسخ

بزارین بادگلوشو بزنه دوباره شیر بدین

احتمالا رفلاکس داره عزیزم.

دخترمنم دوروزه اینجوری شده نمیدونم بخاطرچیه ولی من امتحان کردم بیشتر اوقات بخاطرگوش دردشه

سلام احتمالا ریفلاکس داره

پسر منم ازاول همین بوده دلیلش نمیدونم ولی امتحان کردم وقتی خوابش میاد گریه شدید میکنه سینه نمیگیره

سوال های مرتبط