۳ پاسخ

سلام مامان نیلا منم مث شما کیسه ابم نشتی داره ؟
شما چند روز بیمارستان بستری موندین ؟
بچتون ۳۴هفته و‌چند روز بودی بدنیا اومد ؟
بیمارستان بستری موند یا نه ؟

ممنون میشم سوالامو‌جواب بدی

ببر دکتر

خوب معلومه ببرید دکتر خود درمانی نمیکنن بچه رو‌که

سوال های مرتبط

مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان دختر کوچولو💓👶 مامان دختر کوچولو💓👶 ۱۱ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی